dinsdag 13 april 2010

Onderweg

Vrijdagmorgen, vroeg vertrokken...lekker rustig aan, geen gehaast, uitkijken naar 2 heerlijke dagen in een heel romantische stad, in een heerlijk hotelletje aan het water.
Na vier en een half uur rijden, staan we even stil voor een stoplicht en mijn oog valt op deze overvolle brievenbus, nieuwsgierig naar het waarom het zo is, maak ik snel een foto, zo die heb ik alvast.
Het fototoestel krijgt weinig rust deze dagen, that`s for sure!!




Morgen meer over ons uitstapje.....

7 opmerkingen:

  1. Die heeft er echt een zooitje van gemaakt zeg..... Maar wel super foto. Komen er nog meer van je tripje? Ik wacht wel af... Groetjes van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk !! handig je weet gelijk dat ze niet thuis zijn.........maar mooie foto..kan niet wachten tot morgen.......groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt met nieuwsgierig...

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahah van zoiets simpels zo'n mooie foto maken tja dan heb je er oog voor. Ben benieuwd naar je andere foto's en verslag. Geniet maar lekker,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janet, wat heb jij er oog voor, wat een prachtige foto en het mooie ook is dat je er zelf dan hele verhalen bij gaat verzinnen waarom de post niet is weggehaald hihi.
    Fijne dag en ik ben benieuwd naar meer van die prachtige plaatjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn iets langer dan een paar daagjes weg :o) Heb nog even terug zitten lezen, maar je dochter heeft jouw talent. Verheug me al op de volgende mooie plaatjes.
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen