zaterdag 17 april 2010

Absolutly ladylike

Vandaag zag ik haar staan, ze stond gewoon op me te wachten, ik zag het wel, volgens de verkoopster stond ze er `net`. Ik was meteen verkocht.....
Toen de ene verkoopster aan de andere vroeg of ik haar al had gezien, werd er gefluisterd dat ze niet anders verwacht hadden dan dat ik haar mee zou nemen, ze was gewoon voor mij bestemd!



Ik was op de fiets dus kon ik haar niet meteen meenemen, later ben ik met de auto teruggegaan om haar op te halen, zag ik dat nou goed, volgens mij maakte ze een `vreugde sprongetje`toen ze me aan zag komen.
Met zorg heb ik haar in de auto getild en vervoerd en toen...eindelijk thuis!








Daar staat ze nu, even snel wat foto`s gemaakt zodat jullie haar ook even kunnen bewonderen.
Een vast plek heeft ze nog niet, en ze ruikt ook nog een beetje muf, maar het gaat goedkomen.
Ben in ieder geval blij dat ik toch nog even bij de kringloop langs ging vanmiddag, want het was eigenlijk niet de bedoeling.
Zo zie je maar, het is toch nog ergens goed voor geweest.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Janet,

    Echt oog voor detail!! Wat een mooi stoeltje. Kan me voorstellen dat je er weg van was. Mooi die houte armleuning.

    Fijne zonnige zondag toegewenst!!

    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi.................vooral die sierlijke leuning !! mooi hoor!! een geweldige vondst!! gefeliciteerd............fijne zonnige zondag lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk dat je haar gevonden hebt. Dat heeft zo moeten zijn denk ik. Veel plezier ervan.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vertroetel haar maar!!! Een prachtige dame...een tikkeltje op stand, maar wel relaxed type!!
    Fijne zondag! Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verhaal, en stoel natuurlijk!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was dus duidelijk ,, ze stond op je te wachten,,. Wat een sierlijk stoeltje is het. Begrijp best dat je er reuze blij mee bent. Geniet ervan. Lieve groet en nog een fijne zondag.... Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet zeker dat ze een vreugdesprongetjes maakte, en wat zal ze trots zij op deze mooie foto's!
    Fijne zonnige zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stoeltje, geniet er van, zonnige groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan je daar blij van worden hè als je zoiets vindt bij een kringloop. Ze is geweldig mooi, vooral die armleuningen vind ik super!

    Welke kringloop vind jij leuk? in Drachten? of heb je nog een paar die ik misschien niet
    Ken:-)

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was dus liefde op het eerste gezicht. Wat een mooie stoel en prachtige armleuningen.
    Geniet er van.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen