maandag 26 april 2010

Beautiful flowers and antique boxes

Daar stond ze vorige week voor de deur, die heerlijke dochter van me, met een bosje bloemen in de hand...`` zelf geplukt``mam. Nou prachtig meid, ja nee eerlijk hoor alsof het zo bij een bloemist vandaan kwam. Dat was dus duidelijk niet het geval..ahum. Uit welke tuin kwam het?? Ooh..nou ja niet weer doen hoor...maar ben er wel heel erg blij mee..en ach die paar bloemetjes.
Kijk nou wat een plaatje!




Ja ja, deze doosjes heb ik geruild met een lieve nicht van me, ik was al een poosje op zoek naar een soort vitrine doosje. Toen ze vorige week vertelde dat ze 2 leuke doosjes had gevonden, omdat ik geen keuze kon maken tussen mooier of mooi heb ik ze alletwee genomen. En het allerleukste was eigenlijk wel dat ze het wilde ruilen voor iets wat ik dan wel weer kwijt wilde.
Dus lieve nicht van me ik ben hier heel erg blij mee!!





Een kleine greep uit mijn verzameling doosjes,ik heb er volgens mij al eerder es wat getoond, maar dit zijn de kleine doosjes en daar gaat mijn hart echt sneller van kloppen hoor als ik die tegenkom, vooral oude sieraden doosjes hebben mijn voorkeur, maar ook oude poederdoosjes...en nou ja alles wat je open kan doen vind ik eigenlijk leuk!! Dat heeft dan ook weer te maken met de grote schatten die er soms in kunnen zitten...nieuwsgierig? nee, hoor helemaal niet.


15 opmerkingen:

  1. Gisteren kwanen ze hier thuis met een grote bos narcissen, heb maar niet eens gevraagd waar ze vandaan komen. Wat niet weet wat niet deert.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al de prachtigste doosjes verzameld,handig dat je kon ruilen,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief bosje bloemen. En je doosjes zijn echt prachtig. Heb even ingezoomd om nog meer te kunnen genieten.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doosjes en koffertjes, als ik ze zie staan moet ik er altijd inkijken. Gelukkig koop ik niet alles, maar het heeft wel enorm veel aantrekkingskracht. Erg leuk dat je dochter die bloemetjes plukte

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook een echte doosjes fan, ik vind ze prachtig!! en wat lief en een beetje stout van je dochter om bloemen voor je te plukken, ze zij idd erggggg mooi!

    Goetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie doosjes Elly ! ook diegeen die je hebt geruild ...wat ga je er in doen?? ben benieuwd........

    Fijne avond groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergeet helemaal je dochtertje......................zo schattig !!!!

    lief lief lief !!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie ik daar niet mijn bloemen uit mijn tuintje staan....;)) tja ik heb alleen nog de stronkjes nu.....;))
    Wat een prachtverzameling doosjes zeg......allemaal zo prachtig.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi gebaar en wat een mooie post heb je ervan gemaakt Elly!Ik vind de doosjes speciaal....!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Bofkont,schitterende doosjes zeg.
    wat lief die bloemen,mooie kleur zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou daar smelt je als moeder toch helemaal van (ook al zijn ze "gestolen") Het gebaar spreekt in ieder geval boekdelen. En je doosjes zijn schatten!
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van jouw dochter die bloemen en dat ze dan ergens geplukt heeft ach....moet je maar even door de vingers zien :-). Ik kocht als klein meisje vaak bloemen voor mijn moeder van haar eigen geld :-). Ik had nog geen zakgeld en dan vroeg ik of ik een boodschap voor haar mocht doen in de buurtsuper en dan kocht ik er gelijk een bosje bloemen bij waar ik dan heel trots op was, hihi.

    En die verzameling doosjes, geweldig!! ik heb sinds kort een paar oude medicijndoosjes en twee doosjes waar doopsuikers in hebben gezeten en ik ben er ook helemaal weg van, dus ik snap het helemaal!

    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh, wat lief van je dochter! heerlijk die kinderen. je doosjesverzameling is leuk! wat doe je er allemaal in?
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie doosjes en een schattig boeketje, jouw dag kan niet meer stuk!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ze kan in ieder geval al mooie combinaties maken hoor!!! Heb ook genoten van je doosjescollectie.
    Ik wens je alvast een fijne Koninginnedag,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen