woensdag 14 april 2010

Het zoete leven

Het stoplicht springt op groen we mogen doorrijden, we zijn al in het prachtige Brugge, maar moeten nog even rijden om bij het hotel te komen. Het hotel is boven verwachting...blijft toch spannend, boeken via internet, maar het is knus en warm, het personeel vriendelijk en open, en de kamer is ingericht met ja hoe zal ik het noemen, van alles en nog wat en dat maakt het zo gezellig.
Uitzicht op een van de vele grachtjes van Brugge, en niet geheel onbelangrijk vijf minuten lopen van al het moois wat Brugge te bieden heeft.....Jippie!!



Overvolle terrassen, heerlijk genieten van het zoete leven in een warm voorjaarszonnetje, zou het altijd zo mogen blijven?







Tijdens de rondvaart,viel mijn oog op deze hond, die heerlijk in het open raam van het zonnetje lag te genieten.....is het geen plaatje?



Een paar dagen na onze thuiskomst zat ik wat Ariadne`s door te bladeren en wat schetste mijn verbazing?? precies dezelfde foto van de hond staat in het Februari nummer, hoe is het mogelijk.....
Het is dus echt zijn plekje, daar bij het raam.

13 opmerkingen:

  1. Ha, ik zal nog wat gekkers vertellen. Vorig jaar juli zijn wij ook in Brugge geweest en toen lag die hond daar ook al. Ik vond dat toen ook zo mooi. En heel Brugge is mooi. Veel kant en chocolade, en wij hebben toen ook de rijtoer gemaakt. Goh ik voel me weer helemaal in Brugge.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ie wel echt zijn dan??? ;o)
    Heerlijke stad Brugge. Zo dicht bij huis en toch zo buitenland. Ik kan me voorstellen dat je ervan hebt genoten.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou zo van Brugge, ben ik november nog geweest. De hond is trouwens heel erg beroemd, hij zit zelfs in de film In Bruges met Colin Farrell. Zijn naam is Fidel en is een van de meest gefotografeerde honden in de wereld, hij zit daar altijd.
    Ik ga zeker nog een paar keer naar Brugge (heb er trouwens ook een Hyve over gemaakt).
    Groetjes en veel plezier Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, heb je een bh (bekende hond) op je blog!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al aan de foto te zien dit moet Brugge zijn, wat is het toch een heerlijke stad hè?

    Groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nog nooit in Brugge geweest, maar nu ik jou foto's zo zie krijg ik een enorme "ik wil ook" drang. Prachtig ziet het er uit daar. En wat grappig van die hond!
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahhahah!! ik herkende hem al................mooie foto's janet !!

    Genieten...........enjoy !! lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's. Ik wil al heel lang een keer naar Brugge en nu ik jouw foto's zie krijg ik helemaal zin.
    Misschien deze zomer mijn man maar eens lief aankijken.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke foto's! Brugge is zo'n mooie stad he? ik ben er ook gek op!!

    En wat leuk die foto van die hond, ik lees hierboven dat hij beroemd is :-) grappig!

    groetjes en een fijne dag nog verder,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's van Brugge, hier wil ik ook zeker nog eens naar toe. Grappig van die hond, wat een toeval.
    Mooi blog heb je, ga je volgen...
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als dit geen schitterende ode aan Brugge is! Ik krijg gewoon heimwee naar "le plat pays". Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You have a lovely blog! It's funny but last time we went to Bruges we saw the same dog at the window, my husband took a photo of him.

    Have a lovely weekend

    Warm wishes
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de hond heet Fidel en blijkt de meest gefotograveerde hond van Brugge te zijn!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen