zaterdag 29 mei 2010

Adembenemend mooi.....

Geranium, ik kan er niet genoeg van krijgen, dit is z`on dankbare bloeier in de tuin en sommige soorten ruiken ook nog es heel erg lekker, ook word geranium veel gebruikt voor aromatherapie.




Ik blijf het adembenemend mooi vinden, die vroege dauwdruppels op het blad van vrouwenmantel, ik ben niet echt van het geel in de tuin, maar ik denk dat vrouwenmantel toch wel een van mijn favorieten is al is het alleen maar om het prachtige zachte blad.....kijk nou toch hoe mooi!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Janet.heerlijk dat je er weer bent !! echt mooi deze foto's !!! genieten!

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist niet eens dat een geranium een geur heeft. Maar die vrouwenmantel heb ik vroeger ook in de tuin gehad. Mooi zoals de druppels daarop liggen.

    fijne zondag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto,s Janet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Janet. Ik ben ook niet zo dol op geel in mijn tuin maar vrouwenmantel mag van mij omdat ze iets lichtgroenigs hebben en ook omdat ze prachtig zijn en dat zie ik weer eens duidelijk op je foto. Ik knip ze altijd kort voor de langste dag, dan komen ze weer mooi terug en gaan ze niet zo hangen.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen