donderdag 25 april 2013

Hallo,Hello,Bonjour....







Tja het is alweer even geleden dat ik een bericht schreef,ik kom er op een of andere manier niet meer toe.
En ik geloof dat ik het zo langzamerhand moeilijk begin te vinden wat te posten,en dan neigt het bij mij al snel naar wat zwaar op de hand,en dat is niet mijn bedoeling.
Ik volg Ingrid van ingthings.blogspot.com dagelijks ,en ik vind het zo knap dat ze gewoon schrijft wat er in haar opkomt.
Ik antwoord ook vaak en dan merk ik toch dat sommige dingen je aanzetten tot nadenken,en dat zou ik ook graag met mijn blog willen....
Gewoon laten zien wat mij bezighoud,inspireerd,etc....en daarmee ook weer andere mensen inspireren.
Maar goed ik heb dan ook weer heel veel verschillende interesses (bijna chaotisch) en zou niet weten waar te beginnen...misschien maar gewoon doen.
Word vervolgt??

1 opmerking:

  1. Hello,
    I am coming over from sweet Ria's blog. These pink flowers are so pretty. Your posts are sweet and simple and lovely. Me and my daughters also have a blog, and we would love it if you could visit us and follow.

    It's so nice to meet new friends.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen